Classes d'història que passen a la història
Anàlisi d'un projecte per a l'aprenentatge de la història a partir del mètode per descobriment i allò que n'ha quedat trenta anys després
Disponibilitat: En existència
15,00 €
Massa sovint l'ensenyament de la història es converteix en una classe de dades i fets que han de ser memoritzats pels joves i infants. Però els continguts apresos amb aquests mètodes se solen oblidar cinc minuts després de l'examen... Hi ha alguna alternativa que sigui efectiva al cap dels anys? Doncs sí, i és la que us presentem en aquest llibre: un mètode per ensenyar història i que ajudi a formar en profunditat l'alumne.
Neus Sallés i Tenas. (Barcelona, 1978) És mestra, pedagoga i doctora en didàctica de les ciències socials per la UB. Actualment compagina la seva feina a l'Àrea d'Internacionalització de la Recerca a l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris (Generalitat de Catalunya) amb la docència a la Universitat de Barcelona.