Amb una barreja d’acció, intriga i reflexió filosòfica, els personatges de Glitch desafien les seves pròpies limitacions i qüestionen què significa ser humà en un món dominat per la tecnologia. Amb una vida marcada per un accident que la va deixar sense cama, la protagonista lluita contra els seus propis límits físics i psicològics, contra la robotització i contra les pèrdues morals. L’autora ens transporta a un univers on els protagonistes es mouen per cercar la identitat i el significat d’un món en constants transformacions. Benvinguts i benvingudes a un futur tan absurdament pròxim que ja és el present. A una història salvatge i desinhibida amb tocs d’ironia. A una nova era de deshumanització.
Una novel·la d'estructura circular. Una una paròdia de la deshumanització en la postmodernitat que aborda qüestions com la intel·ligència artificial i la robotització humana.
El jurat va destacar el sarcasme, la ironia i el to fresc i desinhibit de l'obra.
L'autora és dinamitzadora literària i ha estat mereixedora del premi a la millor experiència didàctica d'ensenyament–aprenentage de la Fundació Prudenci Bertrana (2019) amb "Booktrailers, del paper a la pantalla".
Raquel Casas Agustí, (Vilanova i la Geltrú) llicenciada en Filologia Hispànica i Doctorada en Literatura Espanyola, és professora de llengua i literatura. Ha publicat els llibres de poemes Astrolabi (2006), Les randes del Paradís (2007), La dona bilingüe (2008 i traduïda al castellà al 2021), Vessar el càntir (2019), Estimar Nick Kamen (2020), Contracció (2023) i el volum de contes Balcons que escupen mitges (2018). És creadora, juntament amb la poeta Lídia Gàzquez, de geMMinades (@geMMinades), projecte audiovisual de videopoesia i videopòdcast de literatura de proximitat. Condueix el club de lectura ‘Dijous entre lletres’ a la biblioteca Manuel de Pedrolo de Sant Pere de Ribes.